Tuesday, September 24, 2013

Mouse pad එකක් free ගෙදරටම ගෙන්න ගමුද

ඔන්න මන් මේ කියන්න යන්නෙ හැමොටම ලේසියෙන් Mouse pad එකක් නොමිලේම ගෙදරට ගෙන්න ගන්න විදියක්. මේකට කිසිම අන්තර්ජාල මූල්‍ය ගිණුමක් (paypal, payza), credit card අනන් මනන් මොකුත්ම ඕන නැහැ. ඒ නිසා බයක් ඇති කරගන්න දේකුත් නැහැනෙ. e-mail ගිණුමක් විතරක් තිබුනම හොදටම ප්‍රමාණවත්. 

ඔන්න බලන්නකො මේ තියෙන්නෙ මට ඊයෙ ලැබුන  Mouse pad එක. 


 

මීට කලින් නම් මාත් මෙව්වා පාවිච්චි කලේ නෑ, නිකන්ම ලැබුන නිසයි ගත්තේ :p විශෙෂයෙන් කියන්න එපැයි මේ ගැන මම දැනගත්තෙ zoom කොමියුනිටියෙ jk perera කියන කොලුවගෙන්.ගොඩක් ස්තූති මේ ගැන දැනුවත් කළාට. මේක ගන්න විදිය එයාගෙම පෝස්ට් එකකින් එළටම තියනවා screen shot වලින්ම. එහෙම එකේ මම මොකට ආයෙත් ඒ ටිකම දානවද :p මෙතනින් ගිහින් ඒ ලිපිය බලලා අදම order එකක් දාන්න සති දෙක තුනකින් ගෙදරටම එනවා.

පහළ රූපෙත් බලන්නකෝ...


 මං වැඩි පණ්ඩිත කමට ඔන්න ඔය ටික් එක අයින් කරල වැඩේ කරා. එතකොට අපිට ලැබෙන්නෙ points50 යි. Mouse pad එක ගන්න points70ක් ඕන. ඉතිරි 20 තමා ඔය ටික් එක. ඒ නිසා මතක ඇතුව ඒක දාල ඉන්න ඕන්....:p

එහෙනම් මම ගියා. ඕන අය දැන්ම ගන්න. තව ටික කාලෙකින් මේක නවත්තල දැම්මොතින් අපරාදෙනෙ :p ගැටලුවක් උනොත් අහන්නකෝ!


0 comments:

Post a Comment

col3best sinhala movies